Kerst met collega's in Eindhoven; hier borrel of dineer je met groepen in Eindhoven
De een springt een gat in de lucht als het taakje kerst organiseren toebedeeld wordt, de ander krijgt er dikke vette paniek van. In Eindhoven niet nodig, meer dan genoeg opties om je businessborrel te houden. Of je nu met collega's op eigen hand gaat borrelen of een groot bedrijfsfeest mag organiseren. Wij helpen je een handje.
Groots en goed! Van hartje centrum of midden in het groen. Hier een lijst vol opties voor business & booming locaties waar je in Eindhoven een goed feest, diner of borrel host voor jouw gasten. Met 8 collega's borrelen aan een bar? Met 20 collega's dineren? Met 50 managers borrelen en een dansje? Een bedrijfsfeest voor 100 of 500 gasten? Lees maar snel verder...
Grand Café De Lichttoren:
Multi functioneel, multi cultureel en multi gezellig. Hier kun je voor zowat alles terecht. Borrelen met een paar of met een joekel van een groep. De hele maand december is Grandcafé de Lichttoren een winterse parel voor veel momenten. Wat dacht je van een vet ontbijt met het hele team? Doei borrel, doei buiten werktijden meeten, hello in de baas zijn tijd collegiaal doen ;-) Heb je trouwens geen maatwerk nodig dan spot je op de website het kerstmenu dat in de decembermaand geserveerd wordt. En no worries à la carte is ook gewoon mogelijk.
Eerst een impressie? Check hier het instagram account maar eens.
1 contact, meerdere locaties! Dat wil je.
Gevalletje de directie wil meerdere opties? De baas kan niet kiezen? Jij als organisator wil eerst alle opties onder de loep nemen en dan pas kiezen? Wil jij een voorstel onder je snufferd met meteen de beste opties bij diverse zaken? Neem dan contact op via events@beehospitality.nl voor locaties zoals Thym by Parkzicht, Hotel Parkzicht, Hout Leenderweg en Hout Strijp S.
Het Stadspaviljoen Eindhoven:
Misschien de veelzijdigste huiskamer in Eindhoven. Ogenschijnlijk groot, maar toch idyllisch. Midden in het groen met parkeerplekken pal voor de deur is dit een eventlocatie die de overweging waard is. Voor kleine en grote groepen bieden ze maatwerk. Voor koffietafels, presentaties, borrels en big party's is Het Stadspaviljoen een allerfijnste locatie.
Paviljoen Youning *hosted by Stadspaviljoen
Dit kan wel eens een flinke spoiler zijn, maar Paviljoen Youning draait al enige tijd niet meer als restaurant. Eveline Wu sloot hier tijdelijk de deuren, althans voor de restaurantfunctie. Tim de Roos (mede-eigenaar Stadspaviljoen) host nu ook dit Paviljoen voor unieke evenementen. Als rechterhand van Wu, weet hij als geen ander hoe je moet ondernemen. Daar waar deuren sluiten, kunnen ze ook open. Dus badass Tim vroeg Wu; mag ik de locatie dan niet gebruiken voor alle evenement aanvragen die bij mij binnenstromen. En zo geschiedden. Een magisch mooie high-end locatie waar veel bijzonders mogelijk is. Liever minder gecompliceerd, liever gemoedelijker? Dan dus zoals bovenstaande genoemd Stadspaviljoen doen...
Café Kennedie
Zeg je Lei dan zeg je sfeer en concept. Lei Willems, al tig jaar bekend in de Eindhovense eventscene is een rasechte sfeermaker en kraker. Hij kent en kraakt de codes van grootschalige en bijzondere evenementen van Polo tot paradepaardjes die alle magazines behaalden, maar hij is ook een gastheer pur sang. En die laatste expertise laat hij los in het nog relatief jonge Café Kennedie. 'Aan de Zuidas' zoals wij het in dit artikel al omschreven. Ik dwaal af, wat ik erover kwijt wil; dit is dé locatie om te overwegen voor zakelijke meetings of events. Of je verjaardag! Kan ook. De eerste punten scoor je al met de locatie; 3 meter van de bussen en treinen. Whoop whoop, die zijn alvast binnen. Benieuwd wat er allemaal mogelijk is? Check even de website of de socials.
Stories Eindhoven
Organiseer je hier iets? Dan kan het later in de boeken. Letterlijk en figuurlijk worden hier verhalen gemaakt. Goede verhalen met maatwerk wanneer wenselijk. Afgelopen jaar onderging deze locatie een joekel van een upgrade. Wat maakt dat ze klaar zijn om Eindhoven en omgeving te veroveren. Even serieus heb je hun borrelplank al ooit op onze socials gespot? Beloofd wat, geloof ons. Stories is een vette en kekke hotspot op Strijp-S met vele mogelijkheden. Ontbijten met je team? Lunchen of dunchen? Borrelen of feesten? In gala sferen een magische bijeenkomst voor jouw bedrijf vieren? Lekker luchtige invulling? Het kan hier. Ze denken mee.
Paviljoen Genneper parken
Misschien wel de meest opvallende van dit jaar. Het Paviljoen werd recent overgenomen door horecagoeroes Iris Wischmann en Youri Doreleijers van o.a. Luzt, Dutch Beer concepts, Restaurant Bunkr en 100 Watt brewery en maakt toch stappen. Serieus, applaus waardig. Binnen no time werd deze ietwat vergane locatie (sorry) klaargestoomd voor een nieuw seizoen, voor heel veel leuks en vooral omgetoverd tot een veelzijdige locatie waar voor jong en oud van alles te doen is. Met als missie; mooie momenten! En die momenten zijn breed in te vullen. Hier kun je trouwen en rouwen, ontbijten, koffieleuten, borrelen, dineren, spelen, wandelen en uitbundige feesten of foodmarkten geven! Binnen en buiten, overdekt of pal in de zon (als die schijnt). Bezoek de socials en website maar eens voor de vele mogelijkheden en beter nog; GA HIERHEEN.
Andere toplocaties voor events of business borrels zijn:
Fifth NRE: Een unieke locatie met karakter en veel verschillende ruimtes voor groepen groot en klein.
OST Sectie C: Alleen nog open voor events of andere besloten gelegenheden. Een industriele setting op Sectie C.
Grandcafé Josh: Geen gedoe, gewoon gezellig. Veel mogelijk, cool interieur en bovenal meedenkers.
Dinner in Motion: Daar waar het boegbeeld van Eindhoven ingezet wordt voor bijzondere events op maat, namelijk LICHT en TECHNIEK. Dus wil jij aan jouw groep een vette dinner show presenteren? Bel deze ondernemers.
Bar Proast: voor borrels met collega's. In een fancy bar het leven vieren en stout doen. Ook voor verjaardagen een ideale locatie.
Park Paviljoen Philips de Jongh: een perfecte plek voor een familiedag in het groen, of bedrijfsfeest voor al je collega's en dat in het groen!
Helemaal geen zin om alles zelf te organiseren? Wil jij liever dat een eventexpert alles op zich neemt? De locatie, toiletwagens, aggregaten, lichtshows, DJ's, artiesten, eten en drinken, oh ennuh decoraties, thema's, bloemen, personeel en Joost mag weten wat nog meer? Dan is CaterEvents je bestie! Die hebben ervaring, een giga netwerk en alles in huis om dit te verwezenlijken.
Zo, een hele lijst he! Wel handig toch? Wij hopen dat jullie massaal van alles gaan vieren, het liefst in de horeca of georganiseerd door cateraars. Want er moet wel leven in de brouwerij en branche blijven he! Maakt jouw bedrijf het goed? Vier dit ;-)